Home Πολιτικά - Φωκίδα “Ο εκσυγχρονισμός των ΕΛΤΑ μόνο όφελος μπορεί να έχει για τον Έλληνα φορολογούμενο”
“Ο εκσυγχρονισμός των ΕΛΤΑ μόνο όφελος μπορεί να έχει για τον Έλληνα φορολογούμενο”
Όσοι σήμερα, ανά την Ελλάδα, ανησυχούν για το μέλλον των #ΕΛΤΑ και επιτίθενται παντού κατά της Κυβέρνησης και των Βουλευτών της ΝΔ, ας μας πουν πού κρύβονταν όταν η προηγούμενη Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ τα απαξίωνε συστηματικά, υποβαθμίζονταν οι υπηρεσίες τους και χρόνο με το χρόνο δημιουργούσαν ελλείμματα;
Επειδή δεν πρέπει να ξεχνάμε. Η Κυβέρνηση στους πρώτους μήνες της θητείας της διέσωσε, από βέβαιη χρεοκοπία την ΔΕΗ και εξασφάλισε την καλή λειτουργία της. Και οι πιο σκληροί επικριτές της τότε, σήμερα αναγνωρίζουν την αποτελεσματικότητα των πρωτοβουλιών της. Παρόμοια ενεργεί και για τα ΕΛΤΑ.
Μια Υπηρεσία, που: α)μέσος όρος ηλικίας του προσωπικού σήμερα υπερβαίνει τα 50 έτη, με αποτέλεσμα να υφίσταται σοβαρό πρόβλημα στην κάλυψη συγκεκριμένων θέσεων εργασίας, β) η μισθολογική δαπάνη φτάνει στο 67% των συνολικών λειτουργικών δαπανών, γ) λειτουργεί τα τελευταία χρόνια με ελλείμματα, δ) υστερεί στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού και ε) δυστυχώς οι ταχυμεταφορές δεν κατάφεραν, ακόμα και την περίοδο της κρίσης να πάρουν το μερίδιο που τους αναλογεί στην αγορά, χρειάζεται αναμφίβολα εκσυγχρονισμό και νέο τρόπο λειτουργίας
Ο Έλληνας φορολογούμενος έχει δικαίωμα και απαίτηση να πληρώνει κάθε δημόσια υπηρεσία στο πραγματικό της κόστος, όσο κι αν αντιδρά σ΄αυτό μια παρωχημένη αντίληψη για την Οικονομία και ο κρατικοδίαιτος συνδικαλισμός, που για να επιβιώσει, πίσω από την σπέκουλα του δήθεν «ξεπουλήματος», επιβάλει στο Κράτος, άρα σε όλους μας, δυσανάλογα οικονομικά βάρη.
Αυτά υπαγορεύει η απλή λογική, όχι ο καπιταλισμός ή ο νεοφιλελευθερισμός, όπως βαρύγδουπα και για να δώσουν ιδεολογικό μανδύα διακινούν μερικοί.
Για τα ΕΛΤΑ, εφαρμόζεται ο νόμος, (που έχει τύχει γενικής αποδοχής και στην πλειοψηφία τους τον αποδέχονται οι εργαζόμενοι), μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ ο οποίος «πατάει» σε μεγάλο βαθμό σε αυτό που έχει ακολουθήσει η Δανία για τα δικά της Ταχυδρομεία.
Με βάση τις διατάξεις του νόμου: α) Ολοκληρώνεται το πρόγραμμα εθελούσιας εξόδου, με το οποίο όσοι πληρούν τα ηλικιακά κριτήρια αποχωρούν, λαμβάνοντας σημαντικό ποσό ως αποζημίωση, β) οι κενές θέσεις καλύπτονται με προσλήψεις αορίστου και ορισμένου χρόνου, με παράλληλη συμμετοχή του ΑΣΕΠ, μέσω του ελέγχου νομιμότητας της προκήρυξης και της κύρωσης των οριστικών Πινάκων και με εσωτερική μετακίνηση προσωπικού, γ) για να εξακολουθούν οι πολίτες ν΄απολαμβάνουν την καθολική υπηρεσία, ο κρατικός προϋπολογισμός εξακολουθεί να χρηματοδοτεί τα ΕΛΤΑ, δ) πληρώνεται επίσης η παροχή πρόσθετων υπηρεσιών πέραν των υποχρεώσεων της καθολικής υπηρεσίας, όπως η διανομή συντάξεων και χρηματικών ενταλμάτων, ε) όσον αφορά το δίκτυο των καταστημάτων στόχος είναι να μείνει η παρουσία τους σε όλα τα σημεία της χώρας όπου υφίστανται και σήμερα. Αυτό που ήδη έχει ξεκινήσει να αλλάζει είναι το λειτουργικό μοντέλο με τη λογική για παράδειγμα του shop-in-shop, στ) υπό την προϋπόθεση ολοκλήρωσης της εθελούσιας εξόδου, αυξάνεται το μετοχικό κεφάλαιο, από την Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας (ΕΕΣΥΠ) για να αιμοδοτηθούν τα ΕΛ.ΤΑ και ζ) εκσυγχρονίζεται η θυγατρική της, ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ.
Η εποχή που παρακολουθούσαμε τα πράγματα χωρίς ν΄αντιδράμε για να μην κακοκαρδίζουμε βολεμένες μειοψηφίες, πέρασε.
Ο εκσυγχρονισμός των ΕΛΤΑ, που γρήγορα θα ολοκληρωθεί μόνο όφελος μπορεί να έχει για τον Έλληνα φορολογούμενο, που θα βρίσκει παντού στην Χώρα (και) στην Φωκίδα αναβαθμισμένες υπηρεσίες με μικρότερο κόστος.
Στο Μαραθιά Δωρίδας: Βγήκαν μαχαίρια για το λογαριασμό
Στο Μαραθιά Δωρίδας Βγήκαν μαχαίρια για το λογαριασμό Απίστευτο και όμως αληθινό. Ο λογαρι…