Αρχές Απριλίου παρουσιάζεται
Ένα από τα θέματα που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην Άμφισσα, μετά τον κορονοϊό που μας μονοπωλεί εδώ και ένα χρόνο, είναι το κυκλοφοριακό, το οποίο όμως φαίνεται πως το έχουν στείλει με ……χελώνα και δε φτάνει στον προορισμό του!
Από τα πολλά… στα περισσότερα!
Και φυσικά, για να λέμε και αλήθειες, η κωμόπολη των 6.500 κατοίκων δεν έχει κυκλοφοριακό πρόβλημα, αλλά αντιμετωπίζει ουσιαστικό πρόβλημα έλλειψης θέσεων στάθμευσης. Ένα πρόβλημα που πλέον έχει επεκταθεί κατά πολύ πέρα από το κέντρο. Αντίστοιχο πρόβλημα εντοπίζεται στις οδούς Αγίων Θεοδώρων, την Καραμανλή, τη Φρουρίου, την περιοχή πέριξ του νοσοκομείου και οι ανάγκες διαρκώς αυξάνονται, ενώ οι θέσεις βαίνουν μειούμενες.
Κατά την προηγούμενη Δημοτική περίοδο δαπανήθηκαν 3.500 ε για τη μελέτη, όπως και άλλες περίπου 15.000 για την εφαρμογή της και τις προμήθειες που τη συνόδευαν. Αποτέλεσμα αυτών των δαπανών ήταν μια πόλη σε κατάσταση εξέγερσης, με μια κοινωνία διχασμένη που οι πολέμιοι κόντευαν να δείρουν τους υποστηρικτές. Η κατάσταση είχε ακόμη και οικονομικές συνέπειες καθώς οι μεν δεν πάταγαν στα καταστήματα των δε και παραλίγο να αναβιώσει ο συγχωρεμένος ο Σακελλάριος και να δούμε το Μακρυκωσταίοι και Κοντογιώργηδες σε κακό ριμέικ.
Η διάδοχη δημοτική παράταξη στο πηδάλιο της εξουσίας ξεκίνησε από τα ψηλά, για να πάει προφανώς στα ψηλότερα. Με την ανάθεση μελέτης 20.000 ευρώ θα επιχειρήσει να θεραπεύσει το συνολικό πρόβλημα της Άμφισσας. Εδώ θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι στο συνολικό πρόβλημα, εκτός από τις θέσεις στάθμευσης, περιλαμβάνονται και η κακή σήμανση και η άναρχη στάθμευση φορτηγών σε γωνίες μέσα στην πόλη, που μειώνουν την ορατότητα και έχουν σταθεί αφορμή για πάρα πολλά ατυχήματα.
Μεγάλες προσδοκίες
Μην παραγνωρίζουμε εξάλλου, πως ο σημερινός δήμαρχος εκλέχθηκε εκμεταλλευόμενος στο έπακρο την διάσταση και τις αντιδράσεις που προκάλεσε το κυκλοφοριακό. Βασική προεκλογική του δέσμευση ήταν ότι θα αρθεί επί συνόλου η προηγούμενη μελέτη.
Όντως, μετά την εκλογή του κ. Ταγκαλή, οι απαιτήσεις των συμπολιτών μας άρχισαν να αρθρώνονται και δημόσια για την άρση των αλλαγών, ενώ το Τοπικό και η Δημοτική Αρχή ανέθεσαν τη μελέτη με ένα χρόνο καθυστέρηση. Όπως μεγάλη είναι και η καθυστέρηση από την πλευρά των μελετητών για την παρουσίαση της πρότασης.
Σύμφωνα με το Δήμαρχο κ. Παναγιώτη Ταγκαλή, μόλις προχθές η Αποκεντρωμένη απάντησε στα ερωτήματα των μελετητών, τα οποία είναι κομβικής σημασίας για την τελική διαμόρφωση της πρότασης. Αν δε αναλογιστούμε, πόσο καιρό δεν έχει προχωρήσει τους καταλογισμούς για το Γηροκομείο Άμφισσας η Αποκεντρωμένη, μπορούμε άνετα να συμπεράνουμε ότι οι μελετητές και ο δήμος οφείλουν….. να είναι ευχαριστημένοι για τη συντομία με την οποία απάντησε η υπηρεσία.
Σύμφωνα με τον κ. Ταγκαλή, η καθυστέρηση των δυόμισι μηνών στην απάντηση της υπηρεσίας δεν μπορούσε να προβλεφθεί, ενώ εκτιμά ότι μέχρι τέλος Μαρτίου, αρχές Απριλίου το σχέδιο θα παρουσιαστεί , επιτέλους, και θα δοθεί για διαβούλευση.
Δεδομένων δε των συνθηκών το πιθανότερο είναι η παρουσίαση του σχεδίου να γίνει ηλεκτρονικά!
Η ουσία του θέματος
Με τις 20.000 ευρώ που πληρώνουμε ως περιοχή, το λιγότερο που μπορούμε να αναμένουμε είναι η κυκλοφοριακή μελέτη να απαντά σε όλα τα βασικά προβλήματα που σχετίζονται με την προσβασιμότητα σε όλη την έκταση της πόλης. Θα πρέπει λοιπόν να μας πουν πως θα κινούνται παράλληλα δυο αυτοκίνητα, σε δρόμους όπως η Αγίων Θεοδώρων, που λόγω των σταθμευμένων για να προχωρήσει ο ένας περιμένει ο άλλος υποχρεωτικά. Θα πρέπει να μας πει πως θα βλέπουμε στις γωνίες από τα παρκαρισμένα, αλλά και πως δε μας περιορίζουν την ορατότητα τα φορτηγά. Πως δε θα πατάμε διπλή γραμμή στη Γιδογιάννου με κατεύθυνση την Καραμανλή. Προπάντων περιμένουμε να μάθουμε που θα παρκάρουμε εμείς και τα φορτηγά, που σήμερα επιβαρύνουν την πόλη.
Προφανώς κανένας δε μπορεί να κρίνει μια μελέτη που δεν έχει δει και εξυπακούεται ότι θα περιμένουμε την παρουσίασή της. Είναι λογικό όμως, να έχει καλλιεργήσει μεγάλες προσδοκίες, αφενός για το υψηλό της κόστος, αφετέρου για το χρόνο προετοιμασίας της!
Η επόμενη μέρα!
Η μετά COVID εποχή είναι κάτι που μας απασχολεί όλους και καλώς κάνουμε. Η ανοικοδόμηση της προσωπική, επαγγελματικής, κοινωνικής και πολιτικής μας ζωής θα περάσει μέσα από τους φορείς διοίκησης. Έχει μεγάλη αξία να ξεπεράσουμε το μικρό, κακό, μίζερο ανθρωπάκο που όλοι μας κρύβουμε και να δείξουμε το μεγαλείο ψυχής που επίσης όλοι διαθέτουμε. Αυτό αφορά κατοίκους και διοικούντες! Για να γίνει όμως αυτό, αφενός η διοίκηση θα πρέπει να πείσει ότι δε λειτουργεί με διακρίσεις και πολιτικές φιλίες, αφετέρου και εμείς να μελετήσουμε το θέμα στη βάση της θετικής επίδρασης για το σύνολο για όχι σε σχέση με την προσωπική μας ωφέλεια!
Στο Μαραθιά Δωρίδας: Βγήκαν μαχαίρια για το λογαριασμό
Στο Μαραθιά Δωρίδας Βγήκαν μαχαίρια για το λογαριασμό Απίστευτο και όμως αληθινό. Ο λογαρι…