Home Πολιτικά - Φωκίδα «Δεν υπάρχουν περιθώρια για ολιγωρία και καθυστερήσεις», αναφέρει η Α.Μανδρέκα σε ερώτησή της για το ΕΠΑΛ
Πολιτικά - Φωκίδα - 10 Μαρτίου, 2013

«Δεν υπάρχουν περιθώρια για ολιγωρία και καθυστερήσεις», αναφέρει η Α.Μανδρέκα σε ερώτησή της για το ΕΠΑΛ

Την άμεση παρέμβαση των υπουργείων Παιδείας και Εσωτερικών ζητεί η Βουλευτής Φωκίδας Ασπασία Μανδρέκα για τα προβλήματα στατικότητας του ΕΠΑΛ με ερώτησή της προς τους υπουργούς κ. Κ.Αρβανιτόπουλο και Ε.Στυλιανίδη, καθιστώντας σαφές ότι δεν υπάρχει κανένα περιθώριο για ολιγωρία και καθυστέρηση.

Στο κείμενο της ερώτησης με Αρ. Πρωτ. 8235/8-3-2013, η κ. Μανδρέκα επισημαίνει την επικινδυνότητα και τη σοβαρότητα του προβλήματος, τονίζοντας ότι ‘’εγκυμονεί’’ κινδύνους, για την υγεία αλλά και τη σωματική ακεραιότητα μαθητών και καθηγητών.
Να επισημάνουμε δε, ότι η Βουλευτής Φωκίδας δήλωσε στην «ΩτΦ» πως θα επιδιώξει τις επόμενες μέρες συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου, ώστε να ενημερώσει για το μέγεθος του προβλήματος και να διερευνηθούν οι δυνατότητες παρέμβασης για την άρση της επικινδυνότητας.

ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς:1) τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού κ. Αρβανιτόπουλο Κωνσταντίνο
2)Εσωτερικών κ. Στυλιανίδη Ευριπίδη

   
Θέμα: «Προβλήματα σχολικού συγκροτήματος ΕΠΑΛ-1ου  ΣΕΚ-ΙΕΚ Άμφισσας»
 

 Οι διευθυντές του Επαγγελματικού Λυκείου Άμφισσας και του Σχολικού Εργαστηριακού Κέντρου Άμφισσας επισημαίνουν σε ανοιχτή επιστολή τους στην τοπική εφημερίδα του νομού «Η ΩΡΑ της Φωκίδας», την κακή κατάσταση του κτιριακού συγκροτήματος του ΕΠΑΛ-1ου  ΣΕΚ-ΙΕΚ Άμφισσας, την έλλειψη συντήρησης και την επικινδυνότητα τμημάτων του.
Όπως αναφέρεται μεταξύ άλλων στην επιστολή, το κτίριο στο οποίο στεγάζεται το ΕΠΑΛ Άμφισσας, το 1ο ΣΕΚ (Σχολικό Εργαστηριακό Κέντρο) και το ΙΕΚ Άμφισσας κατασκευάστηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1960 κατά το μεγαλύτερο μέρος του και ο όροφος της νότιας πτέρυγας στην δεκαετία του 1980, αποτελεί δε το μεγαλύτερο σχολικό συγκρότημα της περιοχής.
Από την κατασκευή του μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει καμία σοβαρή προσπάθεια συντήρησης με αποτέλεσμα να βρίσκεται σε οριακή κατάσταση  από άποψη λειτουργίας του.
Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει είναι πάρα πολλά.
Αρχίζοντας από τη στέγη όπου υπάρχουν σπασμένα κεραμίδια τα νερά της βροχής έχουν σαπίσει την ξυλεία και από τις οροφές πέφτουν οι σοφάδες.
Από τα παράθυρα τα νερά της βροχής μπαίνουν σε πολλά σημεία στις αίθουσες με αποτέλεσμα να δημιουργούνται λίμνες, ή τα νερά να τρέχουν πάνω στις καλωδιώσεις του ηλεκτρικού ρεύματος.
Υπάρχουν χώροι παροπλισμένοι διότι είναι αδύνατη ή επικίνδυνη η χρησιμοποίησή τους.
Οι ρωγμές που έχει το κτίριο χρόνο με το χρόνο μεγαλώνουν και δημιουργούνται και νέες.
Σε πολλά σημεία του κτιρίου υπάρχει μόνιμη μούχλα συνεπώς και μόνιμη εστία μόλυνσης.
Το κτίριο είναι σχεδόν ερείπιο καταλήγουν στην συγκλονιστική  επιστολή τους και η δημοσιοποίηση του προβλήματος μέσω αυτής είναι η κραυγή αγωνίας όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας, των μαθητών και των γονέων του σχολικού αυτού συγκροτήματος, έτσι ώστε να μην υπάρξει σοβαρό ατύχημα.
Κατόπιν τούτων, ερωτώνται οι κ. κ. αρμόδιοι υπουργοί:
1.Δεδομένης της σοβαρότητας του προβλήματος, όπως αυτή περιγράφεται στην επιστολή, η οποία ‘’εγκυμονεί’’ κινδύνους, για την υγεία αλλά και τη σωματική ακεραιότητα μαθητών και καθηγητών, σε ποιες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε άμεσα για την αντιμετώπισή του;
2. Είναι ενήμερη η πολιτική ηγεσία του υπουργείων για την σοβαρότητα της υφιστάμενης κατάστασης στο σχολικό αυτό συγκρότημα;
3.Επειδή είναι προφανές ότι δεν μπορεί να υπάρξει ολιγωρία και καθυστέρηση, υπάρχει χρονοδιάγραμμα άμεσων ενεργειών παρέμβασης και ποιο είναι αυτό;
 

Αθήνα,8 Μαρτίου 2013
Η ερωτώσα Βουλευτής
Ασπασία Μανδρέκα
 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Check Also

Στο Μαραθιά Δωρίδας: Βγήκαν μαχαίρια για το λογαριασμό

Στο Μαραθιά Δωρίδας Βγήκαν μαχαίρια για το λογαριασμό Απίστευτο και όμως αληθινό. Ο λογαρι…